2011. szeptember 13., kedd

AMD -s alaplap, Dual Core CPU -val olcsón 1 Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft


Működőképes gépből volt kiszedve.
Ajándékba kaptam, de nem szeretem az AMD -s cuccokat
eleget állt a szekrényemben, felrakom hátha valaki szereti.
Le teszteltem. Raktam bele VGA kártyát egy 2 GB -os RAM -ot
egy BIOS reset után a BIOS -ig beindult, gondolom tényleg nincs baja, de azért 1 ft -ról indítom az aukciót.
A képekből remélem minden látszik,
Alaplap K9NSLI, takaró lemez, hozzá tartozó cooler, és egy AMD Athlon 64 X2 kétmagos
processor a licit tárgya.
A képek remélem segítséget nyújtanak ! Túlzottan nem értek az AMD -s technikához ezért nem biztos, hogy minden kérdésre tudok válaszolni.
Garancia, visszavársárlás, nincs  !
Az aukció 1 Ft -ról indul, és a végén
a legmagasabb licit viszi!
Nem tudok fixárat, nem zárom le hamarabb,
nem cserélek csak pénzre !
Az ilyen jellegű levelekre nem vagyok hajlandó válaszolni!
Nézz még szét nálam, lehet találsz még valami érdekeset.
Köszönöm az érdeklődést !



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-20 15:44
. AMD -s alaplap, Dual Core CPU -val olcsón 1 Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft